Conecteaza-te cu Luvie

4 tipuri de exercitii fizice eficiente pentru femei

4 tipuri de exercitii fizice eficiente pentru femei

Sfaturi

4 tipuri de exercitii fizice eficiente pentru femei

Fiecare femeie isi doreste sa arate bine in mod constant. De aceea, cele mai multe dintre noi facem eforturi si reusim sa ne tinem de antrenamentele de la sala. Insa, cu timpul, ajungem sa ne plictisim si dorim sa facem altceva mai distractiv. In acelasi timp, nu vrem sa pierdem din eficienta exercitiilor fizice.

Ceea ce putem face este sa apelam la alte tipuri de exercitii fizice la fel de eficiente pentru corp. Iata cele mai bune exercitii fizice care sa ne ajute sa ne diversificam antrenamentul.

Programe izometrice

Daca ne dorim sa obtinem aceleasi rezultate ca pana acum, putem integra exercitiile izometrice in rutina de fitness. Aceste exercitii presupun pastrarea unei posturi vreme de cateva secunde. Se pare ca sunt cele mai eficiente atunci cand le alternam cu antrenamentul cardiovascular. Utilitatea exercitiilor izometrice deriva din faptul ca mentin muschiul incordat fara sa existe riscul accidentarii, asa cum este cazul cand efectuam exercitii dinamice.

In plus, acestea imbunatatesc flexibilitatea si contribuie la reabilitarea dupa mici accidentari.

Iata cateva idei de posturi izometrice pentru antrenamentul tau:

(sursa video: YouTube Silana Lundin)

Exercitii cu greutati

Foarte recomandate pentru reducerea in greutate si pastrarea densitatii osoase sunt exercitiile anaerobe. Aceste presupun antrenamentul cu greutati. Mitul conform caruia femeile nu trebuie sa lucreze cu greutati a apus demult. Studiile ne arata ca exercitiile cu greutati ajuta la cresterea masei musculare si la arderea grasimilor. Nu e cazul sa ne ingrijoram deoarece masa musculara nu are cum sa se dezvolte in exces la femei doar pentru ca lucreaza cu greutati.

Astfel, daca ne procuram gantere de cateva kilograme sau o bara de fitness cu greutati reglabile, putem sa obtinem tonifierea corpului in cateva luni. Este recomandat sa nu suprasolicitam o zona (de exemplu umerii) deoarece nu vom avea rezultatele dorite. Este de preferat sa pastram antrenamentele cu greutati la 30-40 minute, efectuand serii de cate 8-10 repetari.

Miscari de dans

Daca iti doresti sa condimentezi antrenamentul uzual, apeleaza la miscari de dans. Din fericire, gasesti o multime de variante, multe dintre ele imbinand exercitiile la saltea cu dans. Poti sa urmezi alternativ programele de Zumba, o combinatie intre aerobic si miscari de dans hip-hop, salsa, merengue, mambo. La fel de atragator poate fi si belly dance-ul. Poti invata sa iti coordonezi miscarile trunchiului si sa antrenezi muschii abdominali in intregime.

Alte variante de antrenamente ce au la baza miscari de dans include programele cu miscari din hip hop sau street style. Poate fi o adevarata provocare sa presari astfel de miscari in antrenamentul zilnic. In plus, poti sa fii si mai motivata sa te apuci de un program distractiv.

Exercitii la saltea

Desi par banale, exercitiile la saltea sunt eficiente in reducerea grasimii, intarirea musculaturii si dezvoltarea flexibilitatii. Nu trebuie sa petrecem minute in sir facand abdomene monotone. Se pare unele dintre cele mai utile exercitii la saltea includ miscari precum plank sau plansa, exercitii cu mingea de fitness pentru abdomen si brate.

Iata cateva exercitii eficiente cu mingea de fitness:

(sursa video: YouTube FitnessBlender)

(sursa foto: Watch Fit)

Continua sa citesti
Advertisement
Scrie parerea ta

Scrie parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai vizualizate

Doresti noutati ?

Oferte pentru tine

Oferte pentru tine

Sus