Conecteaza-te cu Luvie

4 cai simple de a face mai multa miscare

4 cai simple de a face mai multa miscare

Sanatate

4 cai simple de a face mai multa miscare

Miscarea fizica a devenit astazi un privilegiu. Traim intr-o lume in care suntem mereu pe fuga, dar aproape niciodata nu avem timp sa ne tinem de un obicei sanatos cum este sportul. Cu toate ca stim cate avantaje ne aduce miscarea, nu urmam un program constant. Suntem mereu ocupati si nu reusim nicicum sa mergem la sala mai mult de o saptamana sau doua. Ca sa nu mai vorbim de jogging-ul pe care ne-am propus sa-l face in fiecare seara.  Si pana la urma, in mod ironic, chiar am putea spune: “Cine are timp sa mai dea o fuga prin parc?”

Avem nevoie de solutii pe care sa le incadram in orarul nostru aglomerat si deseori, neprevazut. Nu putem sa ne permitem sa neglijam sarcinile zilnice, fie ca vorbim de familie sau serviciu.

Totodata, in propriile sarcini e inclusa si sanatatea noastra, ea fiind legata de cat de activi suntem in mod constant. Asadar, avem la dispozitie cateva modalitati prin care sa strecuram zilnic cateva minute de sport in orarul nostru:

  1. Sa mergem cateva statii pe jos

Una dintre cele mai usoare cai este sa rezervam 5-10 minute pentru mersul pe jos. Cum altfel am putea face asta daca nu folosind mai putin autobuzul sau parcand masina mai departe de birou? Nu e nevoie sa ne schimbam programul sau sa devenim stresati ca intarziem la serviciu pentru ca avem de parcurs 6 statii sau 5 kilometrii. E suficient sa coboram din autobuz cu cateva statii mai devreme ca sa avem timp sa ajungem la birou si sa ne si miscam.

  1. Sa urcam scarile la locul de munca

O alta forma prin care putem adauga activitate fizica in fiecare zi este sa nu mai folosim liftul la birou sau acasa. Putem chiar sa ne stabilim o regula simpla care sa nu ne preseze sa folosim doar scarile. De exemplu, vom urca scarile cand intram in birou si cand se termina pauza de masa. Astfel, nu ramanem cu gandul ca avem de facut mai multe drumuri, urcand si coborand.

  1. Sa facem ordine zilnic

Desi pare banal, a face ordine de mai multe ori se poate transforma intr-o modalitate potrivita sa ne miscam mai mult. Tot ce trebuie sa facem este sa ne ridicam in picioare, sa ne aranjam fie documentele sau obiectele de pe birou, fie chiar sa schimbam locatia lor. Daca suntem acasa, lucrurile sunt cu atat mai simple. Putem oricand sa ordonam un dulap sau sa ne calcam hainele care ne ocupa scaunul de o saptamana.

  1. Sa luam o pauza de stretching

O alta modalitate destul de accesibila implica cateva scurte miscari de stretching. Pentru aceasta, nici macar  nu e nevoie sa ne ridicam de fiecare data de pe scaun sau chiar din pat. Ba mai mult, putem chiar sa facem stretching indata ce ne-a sunat alarma. Aceste excercitii de flexare si intindere usoara sunt suficient de prietenoase cu dispozitia noastra mai mult sau mai putin matinala. Si un avantaj suplimentar il constituie si faptul ca avem un obicei sanatos pe care ne asiguram ca il facem prima data in zi.

Asadar, exista cai simple prin care putem sa facem sport. Si pentru ca e important sa nu stam cu grija numaratului pasilor sau a minutelor de activitate, avem la dispozitie variante prin care sa ne usuram viata, fara sa pierdem beneficiile miscarii.

O varianta de monitorizare a miscarii o reprezinta purtarea unei bratari fitness. Iti prezentam AICI si AICI cateva modele din care poti alege ceea ce iti place si ti se potriveste. Acestea pot fi usor de asortat cu tinuta de zi cu zi.

Continua sa citesti
Alte super articole
3 Comentarii

3 Comments

  1. Pingback: Obiceiuri inofensive care te imbatranesc - Luvie

  2. Pingback: Toamna – sezonul ideal pentru slabit - Luvie

  3. Pingback: Obiceiuri benefice pentru longevitate - Luvie

Scrie parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din Sanatate

Sus