Conecteaza-te cu Luvie

Ce mananci de la fast food ca sa nu te ingrasi

Ce mananci de la fast food ca sa nu te ingrasi

Sfaturi

Ce mananci de la fast food ca sa nu te ingrasi

Pare o utopie sa mananci de la fast food si sa nu te ingrasi. Exista oare hamburger care nu ingrasa? Sau cartofi prajiti cu putin ulei care nu ne pun in pericol silueta? Shaorma dietetica exista? Toate aceste intrebari, oricat de puerile par, se ivesc in mintea oricui vrea sa aiba grija de silueta.

De fapt, nu este imposibil sa mananci de la fast food si sa nu te ingrasi. Atata vreme cat faci alegeri alimentare relativ inofensive, poti sa mananci si de la fast food. Multe produse de la fast food pot fi mai mult decat acceptabile. Daca ai norocul sa gasesti un fast food care gateste cu produse locale si respecta retetele traditionale pentru shaorma sau pizza, atunci poti sa te bucuri de o masa destul de sanatoasa.

In plus, nu este realist sa iti imaginezi ca o sa gasesti mereu alte alternative in afara de fast food. Asa ca a alege cea mai buna varianta pentru un pranz sau o seara poate fi mai mult decat avantajos. Iata ce sa mananci de la fast food ca sa nu te ingrasi.

Alege combinatii permise ca sa nu te ingrasi

Poti manca de la fast food fara sa te ingrasi daca alegi combinatii permise. De exemplu, poti opta pentru lipie cu carne de vita si salata de castraveti acrii. Drept sos, alege tzatziki sau sos picant. Acesta este un exemplu de combinatie sanatoasa. Daca optezi pentru bucati de pui prajite, alege-le in combinatie cu salata si cere lipia separat. Astfel o sa poti sa controlezi cata paine mananci.

Daca vine vorba de mancare chinezeasca, cere bucati de pui cu sos picant si legume traditionale. Evita orezul prajit sau, daca il comanzi, imparte-l cu cineva. Combinatia glucide cu lipide este neprietenoasa cu silueta ta. Cand vine vorba de pizza, alege-o pe cea cu blatul cel mai subtire si nu mai adauga alte sosuri. Nu e neaparat nevoie sa alegi o pizza vegetariana. Poti opta pentru pizza cu carne pentru ca iti va tine de foame. Insa, evit-o pe cea cu multe sortimente de mezeluri.

Renunta la cartofi prajiti si sosuri

Un alt sfat simplu ca sa nu te ingrasi mancand de la fast food este sa renunti la cartofii prajiti si la sosuri. Aceste preparate iti aduc calorii suplimentare si mult prea putini nutrienti. In plus, cartofii absorb ulei si aceasta combinatie nu e prea buna.

Ca regula generala, poti opta pentru cartof copt umplut cu sosuri de iaurt si alte legume, chiar si carne slaba. Evita ulei cu glucide. Chiar daca si cartofii au glucide, acestia se pot combina cu proteine si mai putine grasimi. De exemplu, poti sa ii mananci cu branza mai slaba, daca exista aceasta optiune.

Comanda portia la farfurie

Desi poate dura mai mult pana mananci, e mai bine sa comanzi portia la farfurie. In cazul shaormei, vei putea sa mananci cat de multa lipie sau chifla vrei fara sa fii constransa sa mananci tot continutul sau toata lipia. In cazul mancarurilor chinezesti, poti sa separi carnea de orez si sa mananci atat cat ai nevoie.

Alege wrap-ul cu carne pentru un pranz satios

Multe restaurante fast food ofera wrap-uri cu carne si legume delicioase. Aceste lipii mai mici ca dimensiuni ca lipia clasica sunt si bogate in fibre in multe cazuri. De exemplu, poti alege wrap din secara sau grau integral pentru un plus de fibre.

Ca sa ai parte de o portie delicioasa si satioasa, opteaza pentru o umplutura de fasole rosie, varza si salata proaspata, alaturi de bucati de carne. Poti alege si carnea de porc sau carnea de vita, nu neaparat doar carne de pui. Aceasta este o combinatie care nu iti va pune prea multe probleme, asa ca alege-o cu incredere.

Adauga avocado in sandwich-ul ales

Daca ai de gand sa iti satisfaci pofta pentru sandwich la fast food, nu strica sa optezi pentru adaugarea alimentelor mai sanatoase. De exemplu, poti alege sa pui avocado in loc de doua tipuri de cascaval. Multe restaurante de fast food ofera multe variante sanatoase de legume sau sosuri mai sanatoase.

Fructul de avocado contine grasimi sanatoase care sunt benefice in ceea ce priveste sanatatea sistemului cardiovascular. In plus, ele te vor mentine satula si mai mult timp, in ciuda numarului de calorii pe care alimentele bogate in grasimi bune le contin.

(sursa foto: The Chicken Wire)

Continua sa citesti
Advertisement
Scrie parerea ta

Scrie parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai vizualizate

Oferte pentru tine

Oferte pentru tine

Sus